22. června 2014 v 22:28 |  Recenze
Série: Crossfire (díl 3.)
Žánr: román, erotika
Rozsah: 358 stran

Obsah
Jiskří to mezi nimi čím dál víc...
Kniha Nezkrotná je již třetím pokračováním nevšední lásky Evy a Gideona. Kniha udržuje čtenáře v neustálém napětí a probouzí v nich touhu dozvědět se o hlavních hrdinech víc a víc.
... Chtěl by mě zkrotit a já se podřizuji jeho autoritě, ale když přijde na věc, dokážu se mu vzepřít a přinutit ho, aby se alespoň na chvíli poddal on mně. Mluvím o nejintimnějších chvílích našeho života, kdy jsme spolu jen on a já. O chvílích, kdy se rádi necháme jeden druhým zkrotit výměnou za nepředstavitelnou rozkoš.
Třetí díl úžasné série Crossfire o které jsem si myslela, že třetím dílem končí. Jenže k mé neskonalé úlevě jsem zjistila, že se chystá pokračování. Takže jupííí. :D Stejně jako první dva díly mě i tenhle díl od úplného začátku do konce moc bavil. Před sérií Crossfire jsem od spisovatelky Sylvie Day přečetla Sedm let hříchu. Ta kniha mě taky bavila, jenže mě asi moc nenadchlo, že se neodehrává v současnosti, ale někdy v 19. století. Každopádně kniha Nezkrotná se odehrává v našem století a bavila mě moc, moc a ještě jednou moc.
Hlavní hrdinové
Hlavní hrdinku Evu mám moc ráda, není přehnaně naivní, i když má sebehorší náladu, i když se jí dějou v životě sebehorší věci, k ostatním je milá a celkově mi připadá sympatická. Kdyby to byla nějaká namyšlená nána, tak to by mi celkový dojem z knihy dokázalo hodně pochroumat.

Stejně je na tom i Gideon. I když ten už s malými vyjímkami. Občas se vážně chová jako pitomec. Jasně, i Eva není dokonalá a dělá chyby. Jenže Gideon by se ze svých chyb mohl někdy aspoň částěčně poučit. Neustále zatajovat problémy a mít před Evou tajnosti není moc dobrý způsob, jak si s ní udržet vztah, i když chápu, že to dělá pro to, aby ji ochránil. A taky že jí nechce přidělávat starosti, kterých má už i tak Eva nad hlavu. Nakonec ale navzdory tomu, že bych Gideona někdy nejradši zaškrtila, se mi jako hlavní postava velmi líbí, přijde mi moc sympatická a jeho životní příběh je zkrátka takový, že citlivější povahy jako já by se chtěly přenést do knihy a pořádně Gideona obejmout. Na Evu ale nesmíme zapomenout. Ta si také zažila své, ale Gideon je zkrátka Gideon.. Kdo knihu četl, možná mi dá za pravdu. :)

Kromě hlavní dvojice se v příběhu vyskytují vedlejší postavy, jako Cary, Brett, Corrine a spoustu dalších. Osobně si myslím, že spisovatelka správně vystihla charaktery postav a jejich role v příběhu. Corrine se chová jako správňácká mrcha a Cary ... je prostě Cary. Napadlo mě, že bych tak jednou pojmenovala svého psa, kterého si pořídím hned, co budu bydlet v nějakém alespoň trošku slušném baráčku. Třeba takového zlatého retrívra si pořídím a budu na něj volat Cary. Ale to odbočuju od tématu.

Oblíbený úryvek
Z celé knihy mám nejradši části, u kterých je i dýchat moc. Takové ty napínavější části, kdy jste napjatí jako struna a čtete a čtete, jen abyste se už konečně dozvěděli, jak to bude, nebo části, kdy jedna z hlavních postav na pár stran zmizí z knihy a vy se už jen nemůžete dočkat až se tam objeví, nebo jaké to bude, až se tam objeví. A věřte mi, že kromě klasických erotických scén je tam poměrně dost napínavých okamžiků.

Knihu bych doporučila spíše tedy ženám, než mužům. Ovšem ale nechci podceňovat mužský vkus. Mně osobně ale tahle kniha a vlastně i celá série přijde určena dívkám dospívajícího věku či ženám pokročilejšího věku. Já si tento žánr hrozně moc oblíbila a nejen kvůli erotickým částem, ale celkově kvůli ději a příběhu. Takže kdo máte rádi tento žánr nebo si chcete u nějaké série odpočinout (vyjma těch napínavých částí), kniha je právě pro vás.

Hodnocení: 100% ze 100%

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.